SuperNatural

- a blog -

Évzáró

2019. január 15. 23:45 - GerySan

- 2018 off -

Adós vagyok már egy ideje ezzel poszttal, mert kicsit bedarált az év vége majd elkapott az újév. De most itt van és sorban követi majd a többi is, hogy én is tegyek egy meggondolatlan újévi "fogadalmat"..!

fat_g_c20181011_204206.jpg2018
Szóval, tavaly tengernyi dolog történt aminek végső kicsúcsosodása e blog indulása és számos a háttérben meg-megmozduló, a témához tartozó esemény, terv, elv bemozdulása, felszínre emelkedése. 

Ami az év végi programot illet - mert hát ez mégiscsak egy életmód váltó blog (is) - azt kell mondjam, elképesztően sikeres volt!
A szigorúan 60, nem olyan szigorúan 30+60 napos program eredménye számokban kifejezve annyit tesz, hogy mínusz 8 kg, vagyis a 88.1 kilóról (lásd balra) sikerült 79,9 kg-ra (!) (lentebb, jobbra) redukálni a testsúlyomat, ami azt gondolom elég markáns eredmény úgy, hogy edzőtermet egyáltalán nem is láttam és a diétába sem feszültem bele halálosan azért.


2019
Viszont talán ettől is fontosabb kérdés és nagyobb tapasztalás, hogy ehhez képest hol vagyok most. Merthogy természetesen nem véletlen ért véget a diétám December 23-án.

E napon nyilván megindult a szokásos év végi offenzíva az eredmények és úgy általában a remek fizikum ellen, amelyet a teljes tespedés és a vég nélküli családi zabálások oltárán már-már hagyományosan feláldoz ilyenkor az ember. 

A helyzet viszont az, hogy ezúttal valahogy másként alakult. Ugyanis a január 3-ai tömegem mindössze 81,8 kg lett, ami talán engem lepett meg a legjobban. 

pic_g_44_20190115_223807.jpgDe hogyan is lehetséges ez? 
Nos, leginkább úgy, hogy az én diétám nem egyszerűen arra irányul, hogy lebontsam a testemben a feleslegesen felhalmozódott zsírt. Hanem, hogy e mellett az egész szervezetemet egészségesebb állapotba hozzam. Magyarul nem értem be azzal, hogy nem ettem cukrot, nem ittam kólát, meg egyéb ilyen szörnyűségeket, hanem igyekeztem kerülni mindenfajta egészségtelen ételt/italt is. 

Tehát nem ittam és ettem vég nélkül aszpartámmal meg nátrium glutamáttal televert "light" ételeket és italokat, hanem igyekeztem természetes módon ízesített, a lehető legkevesebb mesterséges adalékot tartalmazó és lehetőség szerint bio ételeket fogyasztani. 

A másik trükk pedig az volt, hogy nem a teljesen elavult zsírban és szénhidrátban egyaránt szegény fogyókúrát követtem, hanem a fehérjében és zsírban kifejezetten gazdag, szénhidrátszegény diétát.

Igen, tényleg ezt írtam le: a sikeres és egészséges, tartós diéta leginkább zsírokban gazdag étrend mellett tud megvalósulni. 

És pontosan ezen alapelvek azok, amelyekre a SuperNatural rendszer épít és aminek az az eredménye, hogy egyszerűen nem rombolódik le egyetlen hét alatt több hónap kemény munkája a testünkben, pusztán azért mert egy kicsit ledobjuk a láncot. 

Sőt, már a gyeplő elengedése is sokkal mérsékeltebb volt, mint arra számítottam. Az első nap megrendelt pizzámat pl. 3 napig nyammogtam(!). Meg valahogy nem akartam teljesen elengedni az egész kajálást, pedig abszolút megengedtem magamnak, hogy ezt tegyem. Persze ettem pár szelet fehér kenyeret, meg csokit, és elég sok cukros üdítőt is betoltam (ez az én mumusom), de mégis, messze nem annyit, mint korábban. 

És ez most végre nem egyfajta külső kényszer hatására történt, hanem puszta belső meggyőződésből. 

Leírhatatlan érzés, hogy ennyire megváltoztam néhány hét alatt és önszántamból, könnyedén tudtam lemondani az "agyonzabálásról". 

Idén természetesen rengeteg szó lesz a fentiekről, a komplett rendszerről, az elvekről és tudományos tényekről, amelyek segíthetnek abban, hogy az életmódváltás ne egy vértizzadós feszülés legyen, hanem egy olyan folyamat, amely során az emberi fizikum és pszichikum egyaránt rátalál a maga helyes útjára - hogy egyre közelebb kerüljön ahhoz a "szupernaturális állapothoz" amelynek elérésére valójában hivatott..! 

picof_g_20190115_230613.jpg

(...kicsit kimerülten, fáratagon, de mégis boldogan, valahol a program sűrűjében...)



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr6014548892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása